logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۰۷۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان زنجان خبر داد:

آزادی 143 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

آزادی-143-زندانی-جرائم-غیرعمد-در-زنجان
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان زنجان گفت: در ۶ ماه نخست سال ۱۴۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران آزاد شدند.

علاءالدین کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت رسول خدا (ص) خیران استان زنجان مثل همیشه فعال بودند اظهار کرد: دو خانواده در اقدامی خداپسندانه هزینه مجلس متوفی و تاج‌گل را صرف آزادی دو زندانی کردند که باعث خوشحالی خانواده‌های این افراد شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: خیران استان زنجان در تمام عرصه‌ها خوش درخشیدند و شهر زنجان با نام آنان مشهور است. در ۶ ماه نخست سال ۱۴۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد با کمک چنین افرادی آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان زنجان اضافه کرد: در مجموع بدهی زندانیان جرائم غیرعمد ۱۹۵ میلیارد تومان بود که با گذشت شاکی، کمک ستاد دیه، آورده استان، کمک‌های خیران باعث آزادی این افراد از زندان شده است.

وی ابراز کرد: نزدیک ۱۵ میلیارد تومان از این کمک‌ها مربوط به آورده خیران در این امر خداپسندانه بوده که هر روز واریزی از جانب آنان برای اختصاص به آزادی زندانیان غیرعمد در استان انجام می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان زنجان عنوان کرد: بیش‌تر کمک خیران از طریق گلریزان در ماه مبارک رمضان بوده است. ۱۴ هزار نفر در این امر خداپسندانه کمک‌رسان بودند که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر